miasolrosenmaria

Alla inlägg den 24 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 24 juli 2015 20:30

då var det fredag och ja lite av varje , men ändå gå upp och duscha och så klä på mig och fixa lite, sen så blev det te och bara sitta i soffan en stund då och och sen så gick jag ut för det var ju sol där ute och så fixade jag och grejade där ute och jag tog med mig en ny kopp te och skulle dricka , men sen så tog elias min kopp och satte sig och drack upp.


 


och sen så blev det ta tag i uppfarten med att rensa lite där coh hacka ogräs , för är så leds på hur det ser ut där och det var ju inte så där jätte lätt att hacka för gudars så hårt det var fast det regnart så mycket, det var ju lättare att plocka med händerna ju.


 


sen så blev det in och fixa med lunch och så blev det sämmre väder där ute också på alltihop och sen satt jag i soffan och skulle greja med datorn och så.


och elias att med klossarna cohs kulle bygga och simon hjälpte till.


   


sen så var alla dom andra barnen uppe så elias han skulle gå upp han också och vara med dom där och kolla på vad dom gjorde.


   


och här sitter simon och spelar tv spel som elias viste tydligen.


 


hampus och tim dom var ute och grejade i stället.


sen blev det middag coh efter det så satt elias och kollade på bolibompa och myste för sig själv och jag satt med honom och han fick lite chips att äta till.


 


sen blev det natta in honom och då blev det film mys med barnen coh så chips och dricka till,


 


hampus sitter bredvid mig.


 


men sen så blev det olidligt att sitta där inne eftersom gubben bara satt och somna hela tiden och det var ju såå jobbnigt tyckte jag och speciellt när en vuc´xen människa inte kan känna att han är trött och inte klarar av att gå och lägga sig , nej det orkade jag inte med alls.


jag mådde skit dåligt och det blev jobbigt att vara hemma och ville bara bort, tårarna började komma och jag bara grät och satt i köket fast jag ville vara med mina barn coh umgås med dom, men det gick inte när han satt där och bara nickade till hela tiden coh spelade ingen roll vad jag sa.


men sen så gick han och då blev det i bilen han satte sig och sov och jag umgick med barnen en stund innan det var dags att sova för oss också.


så nu blir det natta in , så sov gott nu alla där ute.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards