miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 3 juli 2015 20:30

godmorgon och kan ju säga att man har sovit till och från och det var verkligen tur jag inte solade mer för det känns verkligen att man gjort det ändå och det svider lite när man kommer åt huden coh specielt när man torkar sig med handduk efter man duschat.


så i dag blir det ligga på magen och sola baksidan så den får lite färg då.



Har man ingen liten pool då kan man ta en låda till elias och fylla med vatten



och här så plaskar elias i vattnet och tycker det är lite spännande med lilla lådan. hihii



ja inte var det bada som gällde direkt om man säger, utan han lägger i massa leksaker han som ska bada i stället.



men sen så fick jag ta av honom och då satte han sig själv där i och badade och tyckte det var jätte skönt.



och här så ligger jag och solar medans och håller koll på honom samtidigt.



jahaja simon badade i poolen och elias han var snabb på att han ville gå i där och bada han också, så simon fick ta emot honom och sen försöka doppa sig med honom, men elias ville ställa sig på botten coh han kunde ju stå där i och gå och han tyckte det var hur kul som helst .




och här går han runt och trallar för sig själv .



och så blev det lunch och natta in elias efteråt.


Ja nu så har jag passat på att sola där ute medan elias sover och han sover fortfarande, men nu kan jag inte sola mer alls , för då bränner jag upp mig helt sånt är det bara vila från solen och göra INGENTING. Och jag som älskar solen ju.


Nyvaken liten kille kom och satte sig hos mig i soffan




och hampus han sitter och spelar på fb.


Mari Anderssons foto.


elias han busar i soffan och har jätte kul så klart.



och så blev det en kall cider på alltan en stund i skuggan, och vänta på att fixa midagen sen .



och elias han har så kul och det är skönt att han kan vara ute nu när skuggan har kommit, och han sitte ri en lite leklåda som han tagit ut.



och simon han har ju badat i gen och nu ligge rpå sin handduk och solar i värmen .



och hampus han sitter och grejar med någon gren som han har sågat och fixar med något.



och efter middagen så blev det tv och bara mys och gos med bolibompa och sen natta in elia som är ganska trött efter dagen som han har hållt på fast han sovit en stund på dagen.


och sen blev det barnen och själv så satt jag och kollade på tv och mös för mig själv en stund innan jag skulle lägga mig, så natti natti nu på er.


kramar / mia   


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards