miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 20 juli 2015 20:45

ja då var det en ny dag coh ny vecka med början av måndag och inge roligt alls, men bara kämpa kämpa kämpa på som vanligt och så rutinerna i gång som vanligt, så in i duschen coh sen klä på mig och fixa med lit eoch så te och smörgås, sen så klä på elias och fixa med allt efter sommarlov som dom vill se på först.


och sen så bara att ta och klä på sig för barnen också och så blev det dra i väg mot skogen för att kolla om det finns några blå bär och det fanns ju jätte mcyket, behövde verkligen inte gå långt för att plocka kan jag ju säga.


     


sen så gick vi hem och så här mycket fick vi ändå i hop på en liten stund som vi var ute.


 


och sen så rensade jag dom och la i påsar coh frös in och så tänkte jag att jag skulle passa på att sola medans den var framme äntligen om man säger så.


 


och elias han var ute och grejade.


 


och medans jag låg där så försvann ju solen coh det började bli riktigt mörkt där ute och så här ser det ut på himlen och det ser inte ut som någon sol ska komma fram i gen inte.


 


ja och sen efter att jag gått in och klätt på mig och plockat undan där ute så började det att regna ocrdentligt kan jag säga.



så det var ju bara att gå in och det var ju inte lätt att få in elias som ville vara ute, så springa rund poolen och försöka fånga honom det var inte lätt men till slut så gick han in i alla fall och det riktigt vräkte ner där ute.


och sen så blev det fixa med middagen och efter det så blev det disk och annat som skulle göras och sen blev det bolibompa och tv och då fick dom vatten melon som jag skurit i bitar.


           


sen så blev det natta in elias så han kommer in i rutin i gen efter dom sena konstiga nätterna som har varit när jag inte vart hemma.


och själv så satt jag uppe en stund och så natta in mig själv sen.


sov så gott där ute alla fina.


kramar / mia   
 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards