miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 19 juli 2015 20:45

då var det upp tidigt i dag för väninan skulle i väg på morgon med dottern till bilskola för att hon ska kolla på någon film och sen måste hon hem för då kommer andra dottern med barn barnen , men hon ska bara passa ena barn barnet och innan dom skulle komma så var jag ju tvungen att duscha och fika .


sen kom dom och det blev fullt hus och så mycket prat och sen så åkte dottern i väg och så blev hennes lilla dotter ledsen men glad ganska fort för hn fick vara med och glöra pannkaks smet och äta pannkakor.


sen när dom satt och åt så ringde dottern från bil skolan och ville bli hämtad och då drog väninnan och jag satt där själv med barnen coh det gjorde ingenting och jag sa att det gick jätte bra så hon behövde inte oroa sig alls.


och fixade med mjölk och en pannkaka till till lill tjejen och så blev hon klar och då torka av henne och sen ta ner henen och då gick hon och lekete och grejade.


sen kom väninnan tilbaka med dottern coh allt hade ju gott bra här hemma så inga problem alls.


sen såg hon min gubbe stod utanförfönstret och blev paff eftersom hon inte viste om det, och jag hjälpte hen att flytta om i hennes rum så hon skulle få plats med rese säng och allt, elias han var jätte blyg och så försiktig.


men började komma i gng med lite klossar som hon hade i en låda på golvet.


   


hennes dotter


 


hennes son rasmus.


 


hampus och elias och simona, mina älskade barn.


 


gubben min.


 


min bästa vän majte.


 


här byggs det pärlor med väninnans barn barn och elias


 


och här kom vänninans yngsta son mattias och pärlade han också.


   


sen så blev det packa in oss i bilen coh åka i väg och då blev det först macdonald för att äta lite och sen tillbaka för simon glömt sin keps och så i väg hemåt men först så blev det mot uppsala och så in på ica mxi och handla lite först och sen mot björklinge för att hämta tim som var hos en ompis där , och sen blev det hemåt för nu vill jag hem coh bara sätta mig ner en stund och så natta in barnen cohs en sova själv.


så natti natti och sov så gott nu.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards