miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av miasolrosenmaria - 22 juli 2015 20:45

oj redan onsdag mitt i veckan, och det blir jobbigare när veckorna går såå fort som dom gör, tänk om det kunde stanna lite gran någon gång så man fick hämta sig själv lite och se tiden gå långsammare , men det är ju bra en drömm som sagt och kommer alldrig att hända hur mycket man än vill.


men det blev gå upp och fixa med duschning som jag alltid vill göra och sen klä på mig och fixa til mig och även elias för tim väntar på att en kompis ska komma så då vill jag att han har kläder på sig och här så står han vid vardagsrumms bordet och grejar och så hade han ut mitt te och börjar torka och ett pappaer blev ju blött som han blev så fundersam över.


 


sen blev det lunch och så gick grabbarna ut och lekte i arken en stund efteråt och elias fick ta av byxorna för dom blev så kladdiga när han åt lunch , men ville ha tröjan på i alla fall och här så grejar han med sina klossar och bygger och har sig.


   



och simon han sitter där och kollar på tv och bara myser och har det bra och jag själv tar det lugnt och filosoferar och barnen kom in sen och satte sig och spelade lite på tvn och sen blev det hänga tvätt och fixa med middag och då blev det köttfärs sås och spagetti och så diska och sen drog tim i väg hem med kompisen och skulle sova där.


 


och här blev det bolibompa och sen natta in elias och så blev det tv och natta in barnen som var kvar hemma och bara ta det lugnt och skönt och så natta in själv efter att gubben kom hem och det blev sent den här dagen.


så natti och sov så gott nu.


kramar / mia   


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards