miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av miasolrosenmaria - 1 januari 2015 16:15

Ja själv så får man ingen baksmälla när man inget dricker , hii hiiii

Godmorgon alla vakna :) Hoppas ni hade det bra igår


Hoppas alla får ett riktig bra och härligt nytt år
God fortsättning på er


Sitter och spelar monopol, och det har vi gjort varenda dag, och barnen tycker det är jätte kul så dags att köpa nytt tror jag .
För det är jätte gammalt och har inga regler kvar och fattas pengar och sånt , men går att spela i alla fall.

Sitter och spelar monopol, och det har vi gjort varenda dag, och barnen tycker det är jätte kul så dags att köpa nytt tror jag .För det är jätte gammalt och har inga regler kvar och fattas pengar och sånt , men går att spela i alla fall.


ja efter midagen så blev det tv och sen filmen släckten ä'r värst som är på 4 an och jag som har försökt att komma i säng tidigt nu några kvällar men som sagt lite svårt när mna inte kan låta bli att titta på tvn, och sen när det är så bra filmer också gör ju inte saken bättre precis.


ja men efter det så blir det sova i alla fall.


elias myser med tim



        

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards