miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av miasolrosenmaria - 22 januari 2015 18:15

god morgon en ny dag och full späckad dag som vanligt tänkte jag säga, hahaha.


men så späckat är det ju inte som sagt men det blev mys stund med elias som vill så gärna gosa med mig för det går ju inte att låta bli för det är ju den bästa stunden på morgonen som man får och även under dagen.


men det blev sätta mig här en snabbis för att sen fixa om mitt rum och mublera om det helt och hållet och gubben fick montera i hop sängen till elias och jag montera ner spjäl sängen.


och så här blev det med den nya sängen till honom och hoppas att han sover bättre i den nu .


sen blev det natta in honom och bara softa en stund och koppla av lite med hem till gården och mysa för mig själv.


sen när elias vakant så var det gos men han blev väldigt pigg fort så det blev gå in och fixa lunch till honom så han fick äta lite då och sen så blev det dammsuga och skura tolaletten och fixa tvätt maskinen som ska plockas ur och slänga i ny.


sen satte jag mig och fixa med bilder och skriva ut fotton och allt soh kolla ramar som dom skulle sitta i och klippa och ha mig, så det blev lite ramar om man säger så.


sen middag och barnen var ute och spelade fotboll och grejade i snön och lekte.


sen ringa hem dom när jag gjort klar elias för att natta in honom och barnen ska hinna fika med smörgås och göra sig klara för natten och sen sitta och klla på familjen annorlunda och sen bara gå upp och lägga sig och jag läste som vvanligt.


sen blev det djurskyddarna för min del och efter det så själv natta in mig.


         


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards