miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av miasolrosenmaria - 8 januari 2015 13:15

ja i natt har jag inte sovit mycket, så är ganska trött om man säger så , så i dag så blir det ta det lugnt. och skolan har börjat i dag och inge kul för barnen men det är ju bara gå, problem med hampus, är väldigt svår när det har varit lov tyvärr, men han är i skolan i alla fall och tony fick åka med i taxin och vara kvar i skolan en stund . dom andra 2 kom i väg och det regnar och blåser i dag så inte alls något vidare väder om man säger. men ingen ork för något i dag alls.


Ja i går fick vi snö , men i dag så är det regn och blåst och verkligen deppar dag med grått och ingen ork .




ja elias somnade vid 1 och har nu sovit ett tag, så nu sitter jag och myser med honom en stund i soffan efter att han vaknat, för att han vill alltid gosa då, så ingen i de att fixa lunch när man inte vakat till ordentligt.


Hahaa har inte ens dragit upp rull gardinerna i vardagsrummet, sitter i mörkret såå skönt när man inte har någon ork , och ta tag i fönstren är inte på tal om i dag , deg får vara som deg är ett tag till och vad gör det , tror inte det springer i väg direkt


Står och kollar på bollen som fastnat lite


Nu har Elias kommit i gång kan man säga och det blev full fast med bollen


ja nu så är det lunch dags för knatten, och han äter med god aptit


Elias sitter och spelar på sitt piano som han fick i julklapp och det var en väldigt kul grej , ja till och med storebröderna har svårt att låta bli den


 


 

ja nu så blir det sitta och leka med elias som är lite grinig och bara ska sitta hos mig, så då satte jag mig på golvet och kör lite tåg och leker med bollar.


Mia Maria Anderssons foto.


då har hampus och gubben kommit hem och hampus var hungrig så fick äta lite smörgås, och han hade haft det bra i skolan i alla fall och det hade vart mycket prat om julen och lovet vad dom gjort och fick en lapp där dom skulle skriva mening och punkt om mitt jul lov. och sen skulle dom ställa sig och berätta om det . det är tur man har kontakt bok där man får reda på vad dom gör och allt.


nu så blir det lek med hampus och han kör bil med elias , och elias tycker det är jätte kul.


 

Elias har planerat sig i vardagsrummet på en liten stol och har sina flaskor på bordet


Mia Maria Anderssons foto.


Ja Elias sövdes under halv åtta hos mig och ligger i sängen, och Simon och hampus har lagt sig fördom är ju såå trötta på morgonen och svårt att komma upp


Och nu så sitter och kollar på Sveriges mästerkock och Tim sitter också och kollar för han kommer upp på morgonen


Det är konstigt sov inte mycket alls i natt och vart vaken hela dagen och bara tagit det lugnt , och är då är jag inte trött alls av någon anledning, märkligt måste jag säga


tittar på djurskyddarna på 4 an


Då så försöka sova nu då och hoppas på bättre natt , sov gott nu

Mia Maria Anderssons foto.

Mia Maria Anderssons foto.

Mia Maria Anderssons foto.



 


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards